Ik heb er al goed zin in! Ben er nu al mee bezig (ook omdat ik er nog de tijd voor heb hoor;)
in princiepe duurt het nog maar 6 weken.....da's zo voorbij!!!
Ik roep bij deze alle gezellige mensen, met het (autosport)hart op de juiste plaats naar de Audi-S bocht te komen, aan de buitenkant natuurlijk.
Wij gaan er van alles aan doen om er een groot FEEST van te maken. Onze steiger gaat mooi in de versiering...de gehele Audi-S duin wordt bedekt met oranjevlaggetjeslijnen (we hebben nu een ruime 1,5 kilometer voor dit jaar en het volgende
) en uiteraard hebben we de nodige spandoeken en vlaggen en uiteraard fakkels en rookbommen (dus je meot wel tegen rook kunnen
) tijdens de opwarm en uitlooprondes...zo ook Nelsinhofan die altijd ff verderop staat naast onze steiger en lid is hier....(p.s. we hebben in Zolder een gezamelijke tifo gedaan met fakkels, die was goed in beeld als je het hebt gezien). Tevens gaat de Oranje man op tribune TH ongetwijfeld ook weer tekeer met het een en ander (wij moeten nog maar ff mailen wat we van elkaar kunnen verwachten..)
Dus als je een 'gewoon' klootjesvolkkaartje hebt.......kom ook naar één van de gezelligste duinen van het circuit! En neem gaarne zelf ook vlaggen, spandoeken, vuurwerk (fakkels en rookstaven zijn te koop bij watersportwinkels...zijn namelijk eigenlijk van die noodaandachttrekkers;)) of neem andere oranje rommel mee!!!!!
't wordt echt lachen !!!!
Ciao
Haarlem Audi-S Lads - 'Dutch Racing Tifosi'
Check www.hasl.tk for more!