Home Blogs Forums
Welcome to A1GP Fanzone Sign in | Join | Help

Foto's Zandvoort 2007

Last post 10-31-2007, 9:56 AM by A_Murel. 7 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  10-19-2007, 5:05 PM 6159

Foto's Zandvoort 2007

Hier nog wat foto's van mijn kant... 

Heb ook nog een filmpje gemaakt, met wat eigen beelden en wat tv beelden door elkaar, die zal ik ook spoedig plaatsen...

En natuurlijk nog even deze:

•  10-19-2007, 6:23 PM 6161 in reply to 6159

Re: Foto's Zandvoort 2007

Errug mooie foto's weer vriend!! Zien er erg netjes, en vooral erg scherp uit ;) Mag ik zo brutaal zijn om naar je gebruikte instellingen te vragen??

Zelf ben ik nog steeds aant uitzoeken. Door omstandigheden nog steeds de tijd niet voor kunnen vinden. Helaas, maar het komt er aan!!

Marco.

Zandvoort 2006 was wonderfull.... Zandvoort 2007 is going to be extraordinary!!!!

•  10-20-2007, 6:51 PM 6178 in reply to 6161

hoe kan ik trouwens foto's uploaden ??
  •  10-20-2007, 10:36 PM 6179 in reply to 6161

Marco_Holland:

Errug mooie foto's weer vriend!! Zien er erg netjes, en vooral erg scherp uit ;) Mag ik zo brutaal zijn om naar je gebruikte instellingen te vragen??

Zelf ben ik nog steeds aant uitzoeken. Door omstandigheden nog steeds de tijd niet voor kunnen vinden. Helaas, maar het komt er aan!!

Marco.

Dankje ^^

Ik had me camera ingesteld op Flora (Bloemenstand) hiermee komen de kleuren wat mooier naar voren, en dat maakt je foto een stuk warmer. Verder had ik me camera ook donkerder ingesteld zodat de kleuren nog meer zichtbaar werden en het beeld wat minder korrelig, aangezien het is ingezoomd. 

Hier heb ik 2 foto’s waar je goed het verschil kunt zien tussen normale instellingen en, de instellingen zoals ik ze later de dag had.

Foto's kan je trouwens uploaden op http://www.imageshack.us/ 

Groetjes...

•  10-20-2007, 10:38 PM 6180 in reply to 6161

Marco_Holland:

Marco.

Dankje ^^

Ik had me camera ingesteld op Flora (Bloemenstand) hiermee komen de kleuren wat mooier naar voren, en dat maakt je foto een stuk warmer. Verder had ik me camera ook donkerder ingesteld zodat de kleuren nog meer zichtbaar werden en het beeld wat minder korrelig, aangezien het is ingezoomd. 

Hier heb ik 2 foto’s waar je goed het verschil kunt zien tussen normale instellingen en de instellingen zoals ik ze later de dag had.

Foto's kan je trouwens uploaden op http://www.imageshack.us

•  10-31-2007, 9:56 AM 6292 in reply to 6180

Nelsinho:
    Marco_Holland:

Marco.

Dankje ^^

Hier heb ik 2 foto’s waar je goed het verschil kunt zien tussen normale instellingen en de instellingen zoals ik ze later de dag had.

Foto's kan je trouwens uploaden op http://www.imageshack.us

hahaha, de Flora stand.. srry moet daar erg om lachen....  maar het werkt wel

Weer mooie foto's jongens! Kon helaas niet daar zijn en het jeukte overal moet ik zeggen

“It's not important how fast you enter a corner, but how fast you leave it.” | A_Murel
  •  10-31-2007, 9:57 AM 6293 in reply to 6180

hahaha, de Flora stand.. srry moet daar erg om lachen....  maar het werkt wel

Ik denk dat het te maken heeft met je diafragma die dicht zit zodat er een langere
    belichtingstijd nodig is, daardoor krijg je beweging in de foto en dus moet je goed
    meebewegen maar krijg je wel diepere kleuren omdat de sluiter langer openstaat.

Weer mooie foto's jongens! Kon helaas niet daar zijn en het jeukte overal moet ik zeggen

“It's not important how fast you enter a corner, but how fast you leave it.” | A_Murel
  •  11-01-2007, 9:54 AM 6298 in reply to 6293

Great photo's guys. It makes me even more excited about the Taupo round of the series as I already have my tickets.
    Give em a taste of KIWI!!
View as RSS news feed in XML

© Copyright A1GP 2006. All rights reserved