Home Blogs Forums
Welcome to A1GP Fanzone Sign in | Join | Help

A1 GP Weekend Zandvoort 2008

Last post 10-10-2008, 11:06 AM by Ron Ballon. 55 replies.
Page 2 of 4 (56 items)   < Previous 1 2 3 4 Next >
Sort Posts: Previous Next
  •  07-16-2008, 8:06 PM 9360 in reply to 9289

Re: A1 GP Weekend Zandvoort 2008

Weet 1 van jullie dit is de vrijdag 3 okt 2008 in zandvoort weer gratis ? net zoals vorig jaar ik kreeg namelijk tehoren dat de vrijdag 20 euro ging kosten leek me een beetje raar want de Zaterdag is goedkoper?

Ik hoor graag van jullie

Marco

•  07-16-2008, 8:45 PM 9361 in reply to 9360

Wordt er dit jaar op vrijdag gereden dan?

Zo ja ben ik er vrijdag ook,heb een weekend kaart voor de duinen.

Het is volgens mij vrijdag wel gratis en mag je ook in de paddock komen. 

Arjen

•  07-16-2008, 9:15 PM 9362 in reply to 9361

AVE:

Wordt er dit jaar op vrijdag gereden dan?

Zo ja ben ik er vrijdag ook,heb een weekend kaart voor de duinen.

Het is volgens mij vrijdag wel gratis en mag je ook in de paddock komen. 

Arjen

Ik geloof dat ze vrijdag niet rijden maar dat je wel overall bij mag komen

•  07-17-2008, 12:34 PM 9365 in reply to 9362

geen idee of er dit jaar weer op een vrijdag een training of iets dergelijks is. Hoop wel dat ze kunnen rijden vorig jaar hadden ze gewoon te weinig geluidsdagen om de training te mogen doen.

En als er vrijdags toegang is dan zal dat gratis zijn anders lijkt me dat raar want dan zouden ze daar al kaarten voor moeten hebben. We zien wel iig staat er wel op de a1gp site dat er vrijdags een training is

some things are perfect, others need to be engineered
  •  07-21-2008, 10:38 AM 9372 in reply to 9365

Helaas dit jaar geen A1 voor ons. Andere verplichtingen maar we gaan nog proberen om er onderuit te komen. We zijn iedere keer nog geweest dus we gaan er alles aan doen. Zo niet dan wens ik iedereen weer een geweldig weekend. 
  •  08-21-2008, 2:56 PM 9518 in reply to 9372

Ik heb er al goed zin in! Ben er nu al mee bezig (ook omdat ik er nog de tijd voor heb hoor;)
    in princiepe duurt het nog maar 6 weken.....da's zo voorbij!!!

Ik roep bij deze alle gezellige mensen, met het (autosport)hart op de juiste plaats naar de Audi-S bocht te komen, aan de buitenkant natuurlijk.
    Wij gaan er van alles aan doen om er een groot FEEST van te maken. Onze steiger gaat mooi in de versiering...de gehele Audi-S duin wordt bedekt met oranjevlaggetjeslijnen (we hebben nu een ruime 1,5 kilometer voor dit jaar en het volgendeStick out tongue) en uiteraard hebben we de nodige spandoeken en vlaggen en uiteraard fakkels en rookbommen (dus je meot wel tegen rook kunnenWink) tijdens de opwarm en uitlooprondes...zo ook Nelsinhofan die altijd ff verderop staat naast onze steiger en lid is hier....(p.s. we hebben in Zolder een gezamelijke tifo gedaan met fakkels, die was goed in beeld als je het hebt gezien). Tevens gaat de Oranje man op tribune TH ongetwijfeld ook weer tekeer met het een en ander (wij moeten nog maar ff mailen wat we van elkaar kunnen verwachten..)

Dus als je een 'gewoon' klootjesvolkkaartje hebt.......kom ook naar één van de gezelligste duinen van het circuit! En neem gaarne zelf ook vlaggen, spandoeken, vuurwerk (fakkels en rookstaven zijn te koop bij watersportwinkels...zijn namelijk eigenlijk van die noodaandachttrekkers;)) of neem andere oranje rommel mee!!!!!

't wordt echt lachen !!!!

Ciao 

Haarlem Audi-S Lads - 'Dutch Racing Tifosi'
    Check www.hasl.tk for more!
  •  08-21-2008, 6:28 PM 9519 in reply to 9518

Het hele circuit wordt één grote oranje massa Big Smile Ik heb de wagen van het weekend gezien en gedeeltelijk gehoord ( alleen op de heenweg namelijk ), en ik heb er nu al zin in.

Orange: the most beautifull color in the world
    http://www.a1podium.com
    http://www.all4racingforum.com
    http://www.dutcha1gp.nl
    http://www.holland4racing.nl
  •  08-22-2008, 6:00 PM 9538 in reply to 9519

ik ben er ook weer bij

we zijn met zn 30en dus dat word lachen weer

we zitten ook in audi s en nemen veel rookpotten en vuurwerk mee

als je goeie rookpotten wil hebben moet je naar baarle nassau

ga naar lootz vuurwerk en zeg dat de oranje man je heeft gestuurd

heb je goeie kans dat je nog korting krijgt

tot dan

•  08-23-2008, 9:21 PM 9544 in reply to 9538

heeey miel! goed dat je hier ook even kijkje hebt genomen! Wat extra sfeer reclame is nooit weg.

Geloof best dat het weer één gigantisch feest gaat worden in de Audi-S zeker nu ook oranjeman daar ook gaat zitten met zo'n grote groep! (Of zit je op TH bij het uitkomen net als laatste keer?)

Heb vuurwerk en rookpotten al klaarliggen! kan niet wachten tot het eenmaal zover is!

•  08-25-2008, 3:29 PM 9550 in reply to 9544

ik kan stiekum ook niet meer wachten.......

ben ook benieuwd waar de oranjeman gaat zitten!

Ciao

•  08-28-2008, 10:40 AM 9565 in reply to 9550

Ik ben er dit jaar ook weer bij.

Hebben jullie de nieuwe A1 bolide al gehoord?

zie dit filmpje:

http://a1gp.autoalbum.nl/cars/64/videos/55

Kan niet wachten. 

•  08-28-2008, 8:23 PM 9573 in reply to 9565

tuurlijk heb ik de a1gp wagen al gehoord zowel op Rizla Racing Day als op Bavaria City Racing en het geluid is geweldig kan niet wachten op zandvoort!

Zaterdags lekker in de duinen zitten in en Audi-S en dan zondags met pa op de TH-tribune dat het een feesie wordt ;)

some things are perfect, others need to be engineered
  •  08-28-2008, 10:47 PM 9574 in reply to 8181

2 Weekend kaartjes voor op de Hoofdtribune liggen al klaar, en een hotelkamer in Lisse is al gereserveerd. Nu alleen 5 weekjes wachten en dan word het weer genieten daar zo. Vorig jaar was mij uitstekend bevallen. Alleen zo ver reizen voor mij, 2enhalf uur. Stick out tongue
  •  09-01-2008, 11:42 PM 9614 in reply to 9574

ja rot is dat he....dat heb ik met Assen....Zandvoort daarentegen is een klein uurtje rustig fietsen voor mij...YEEH!

Ciao

P.S. 'Monaco' gaat ook van start in Zandvoort ?????

•  09-13-2008, 3:52 PM 9721 in reply to 9614

HE He is het toch nog gelukt we zullen er ook dit jaar weer bij zijn. Helaas niet op de TH tribune waar altijd het meeste sfeer is maar nu zitten we op T3. Dan gaan we daar ook maar een feestje bouwen. Ik kijk er nu al naar uit
Page 2 of 4 (56 items)   < Previous 1 2 3 4 Next >
View as RSS news feed in XML

© Copyright A1GP 2006. All rights reserved