Home Blogs Forums
Welcome to A1GP Fanzone Sign in | Join | Help

A1 GP Weekend Zandvoort 2008

Last post 09-01-2008, 11:42 PM by Orangehat. 28 replies.
Page 1 of 2 (29 items)   1 2 Next >
Sort Posts: Previous Next
  •  04-02-2008, 12:46 PM 8181

A1 GP Weekend Zandvoort 2008

Wie is er allemaal weer van de partij op Zandvoort straks in Oktober.???

Wij zelf van A1Reizen zijn er vanzelf sprekend natuurlijk weer bij, en hebben twee huisjes op centerparcs geboekt en zijn het hele weekend te vinden op het circuit Big Smile

•  04-03-2008, 6:47 PM 8193 in reply to 8181

Re: A1 GP Weekend Zandvoort 2008

Natuurlijk ben ook ik weer 3 dagen van de partij. Zoveel lol in een weekend, het zou verboden moeten worden Big Smile
    Orange: the most beautifull color in the world
    http://www.a1podium.com
    http://www.all4racingforum.com
    http://www.dutcha1gp.nl
    http://www.holland4racing.nl
  •  04-05-2008, 10:15 AM 8202 in reply to 8193

Natuurlijk ben ik er bij! Sterker nog heb vorige week me oranje rook en fakkels alweer gehaald voor komende keer. Dit keer gaan k met m'n vrienden er echt een klerezooitje van maken... Voetbalse tafferelen op Zandvoort.... Big SmileYes  (Alleen de leuke dingen dan ofcourse) Wink

Heb er al wel mega veel zin in!

•  04-09-2008, 4:05 PM 8253 in reply to 8202

ook ik ben zeker weer van de partij ... het wordt steeds leuker. Big Smile

Moet alleen nog even de kaarten bestellen, kijken of ik ongeveer dezelfde plek geregeld kan krijgen Wink

Hopenlijk komt oranjeman en onze ballonenmannen ook weer, dat maakt het feestje weer groter

edit: Deze week kaarten besteld via site van Circuitpark Zandvoort. Helaas niet de tickets gekregen die ik graag zou willen, waardoor ik nu ver van de Audi-S bocht af zit Crying zit op Rij 1 stoel 33, 34 van de TH-tribune

some things are perfect, others need to be engineered
  •  04-16-2008, 2:03 PM 8409 in reply to 8253

Ik ga ook gezellig in de audi-s zitten, maar dan bij het aanremmen ervan in de duinen... Heb vorig jaar prima zicht gehad, en vind het over het algemeen veel leuker in de duinen.
  •  04-17-2008, 8:43 PM 8434 in reply to 8409

Nelsinho:
    Ik ga ook gezellig in de audi-s zitten, maar dan bij het aanremmen ervan in de duinen... Heb vorig jaar prima zicht gehad, en vind het over het algemeen veel leuker in de duinen.

Is opzich wel leuk, zit zaterdag dan ook in de duinen Wink Maar op zondag gaat me vader ook mee en aangezien die niet lang kan blijven staan / slecht zitten heb ik kaarten gekocht voor de TH-tribune... Helaas heb ik niet de kaarten ontvangen die ik had willen hebben. Blijkbaar heeft Paylogic andere gedachten over betere zitplaatsen en de mogelijkheid tot het wijzigen van zitplaatsen (bedoel TH-tribune is nog niet uitverkocht dus zouden theoretisch gezien genoeg plekken hebben om te switchen... echter het zij niet zo Crying

Maar we gaan er gewoon een feest van maken zoals de afgelopen 2 jaar, volgend jaar me kaarten maar weer bestellen van de A1GP-site Wink

•  04-21-2008, 10:43 AM 8535 in reply to 8181

Natuurlijk zijn wij weer van de partij in Zandvoort maar eerst gaan we nog naar Brand Hatch wie gaan er nog meer want Nederland moet natuurlijk wel goed vertegenwoordigd zijn
  •  04-22-2008, 11:53 AM 8545 in reply to 8535

Brands Hatch... *zucht*

Het heeft wel op m'n lijstje gestaan, net als een aantal andere buitenlandse events. Helaas heb ik een erg prijzige vakantie geboekt begin van dit jaar dus zijn er veel dingen komen te vervallen. Het enige circuitbezoek voor mij dit jaar is: stuk of 10x Zandvoort, Zandvoort Masters op Zolder, en Ferrari dagen op Spa. En cityracing natuurlijk.
    Maar niets van dit alles kan ook maar een beetje tippen aan de A1GP race op Zandvoort. Ik kijk er al zoooo erg naar uit!

Als we nou eens met alle mensen die niet op tribune's zitten, afspreken bij de Audi S ofzo, met een hele hoop Nederlandse vlaggen en andere troep...
    Vind sowieso dat iedereen die niet in het Oranje komt niet het circuit op mag hahahaha! :D

•  06-29-2008, 11:40 AM 9262 in reply to 8545

zo weer even leven in deze brouwerij schoppen Stick out tongue. Ik heb toch maar kaarten besteld via de A1GP site en die heb ik intussen als binnen en ik moet zeggen dat ik nu geweldige plaatsen heb Wink (kan altijd beter). Kan ik mooi me andere 2 verpatsen, want nu zit ik mooi op rij 18 stoel 92,93. Echt ik zeg, ik koop me kaarten nog enkel via A1GP, want die hebben gewoon de mooiste plaatsen.

Dus mocht er nog iemand kaarten willen kopen ik heb er nog wel 2 Wink

Op naar Oktober Big Smile ... dat moet aardig gaan met de vakantie en de komende events, Rizla, Bavaria City Racing

•  06-29-2008, 11:44 PM 9263 in reply to 9262

Rizla en Bavaria? Ik zat meer te denken aan DTM en de Masters of F3... Ga overigens ook naar Rotje knor gewoon.
    En waarom duurt het nog zo lang tot het Oktober is! Zit al zoooolang te wachten op A1GP, gelukkig worden we al 2 weken eerder verwend door de komst van Mugello Yes

•  06-30-2008, 7:15 PM 9266 in reply to 8181

ik ben er natuurlijk zeker dit jaar weer bij zit dit jaar in de audi s bocht Stick out tongue zal dit jaar ook eens wat vuurwerk meenemen geeft leuke sfeer paar harde klappen en wat oranje rookpotenBig Smile hopelijk komt den bleker dit jaar weer op het podium te staan maar dan met de hoofdrace.

khep er echt weer zin in dus t wordt aftellenZip it!

groeten en tot 3 4 5 october

•  06-30-2008, 11:12 PM 9267 in reply to 9266

Kijk zo hoor ik het graag. Vorig jaar hadden wij alleen maar 2 fakkels, en een man vlak onder ons een rookstaaf. Voor komende keer hebben we inmiddels al 2 rookpotten, 7 rookstaven en behoorlijk wat fakkels. Verder nog een aantal vlaggen. Oftewel feest in Audi-S Yes
    Ik ga helaas alleen op zondag, omdat ik de rest van het weekeind niet kan...

•  07-02-2008, 6:42 AM 9279 in reply to 9263

Nelsinho:

Rizla en Bavaria? Ik zat meer te denken aan DTM en de Masters of F3... Ga overigens ook naar Rotje knor gewoon.
    En waarom duurt het nog zo lang tot het Oktober is! Zit al zoooolang te wachten op A1GP, gelukkig worden we al 2 weken eerder verwend door de komst van Mugello Yes

DTM vindt ik persoonlijk niet zoveel aan. Maar Masters of F3 ga ik denk ik ook heen heb er iig gratis toegang voor en is niet ver weg Wink.

En dan ga ik ook nog naar de Superleague Formula op de Nürburgring dus nog genoeg aan autosport om me mee te vermaken tot de A1GP. Maar al die races/events verbleken natuurlijk bij de enorme sfeer van de A1GP Big Smile

•  07-02-2008, 12:34 PM 9285 in reply to 9279

Idd A1 is iets waar je het hele jaar gewoon naar uit kijkt! Masters zijn voor mij behoorlijk ver weg, maar gaan met clubpje daar op camping zitten het hele weekeind, dus daar zal de sfeer ook wel prima worden.

Superleague Formula lijkt me ook wel super gaaf! Is er al iets bekend over wat er allemaal in het bijprogramma gaat rijden als het door gaat?

•  07-03-2008, 6:53 AM 9289 in reply to 9285

Nelsinho:

Superleague Formula lijkt me ook wel super gaaf! Is er al iets bekend over wat er allemaal in het bijprogramma gaat rijden als het door gaat?

Geen idee eigenlijk kan er niks van vinden op de officiele site van de superleague formula en ook niet op de circuits waar deze worden gereden. Wel heb ik gezien dat er veel gedaan wordt rondom het race-event. Ook gratis toegang tot de achterkant van de pitstraat. Pas op Doornbos here we come Stick out tongue. Eigenlijk is er nog maar weinig bekend rondom dat hele racegebeuren, bedoel het begint al vrij snel en alleen Doornbos is pas officieel bekend als rijder van AC Milan. Maar goed, het hele concept is dan ook heel snel uit de grond gestampt. (vandaar ook maar 6 races dit jaar).

Ik zie wel wat het wordt wacht iig tot de kaarten beschikbaar komen voor de nürburgring. Als de kosten mooi uitkomen gaan we met een man of 4 een heel weekend Big Smile

Page 1 of 2 (29 items)   1 2 Next >
View as RSS news feed in XML

© Copyright A1GP 2006. All rights reserved