Home Blogs Forums
Welcome to A1GP Fanzone Sign in | Join | Help

Programma, weer en weekend

Last post 10-06-2008, 12:09 PM by Ron Ballon. 8 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  09-29-2008, 6:57 AM 9906

Programma, weer en weekend

Hallo allemaal,

We gaan er weer tegenaan. Het programma is bekend, de geruchten dreunen door het land, de fans staan te trappelen, de auto's gaan vanavond de kisten in en we kunnen gaan kijken op Zandvoort.

Hoe gaat het eruit zien dit weekend?

Waarschijnlijk net als vorig jaar behoorlijk nat......

De verwachtingen zijn dat er vrijdag, zaterdag en zondag toch een hele grote kans op neerslag is. Neem je paraplu's maar mee.

Wij hebben vorig jaar helemaal bovenop TH genoten van BRL, met name de BRL light, die op het natte wegdek zelfs beter vooruit gingen dan de zware BRL's 

Hoe kijken jullie tegen het weer en het randprogramma aan?

Gr Tijs

•  09-29-2008, 1:32 PM 9921 in reply to 9906

Re: Programma, weer en weekend

Hey Thijs,

Over het weer gaan we ons niet druk maken, vorig jaar hadden we ook een regenachtig weekend maar een lekker zonnetje op zondag.

En als het toch nat is, het volgende wetenswaardigheidje: de meeste regendruppels vallen ernaast, dus niet bovenop je.....;-)

•  09-30-2008, 12:13 AM 9932 in reply to 9921

geef mij maar regen, wordt de sport des te leuker op!!!

Ciao

Haarlem Audi-S Lads - 'Dutch Racing Tifosi'
    Check www.hasl.tk for more!
  •  09-30-2008, 8:53 AM 9940 in reply to 9932

Orangehat:

geef mij maar regen, wordt de sport des te leuker op!!!

Ciao

Haha ja jij hebt makkelijk praten! Wink
    Neh ik hoop ook op regen! Alleen mag het van mij tijdens de races best wel even droog zijn... Of iedere keer even een opdrogende baan.

Zie het weer eignelijk al het hele jaar positief tegemoed, omdat we het slechte al hebben gehad met de paasraces valt het iedere andere keer heerlijk mee Big SmileBig SmileYes

•  09-30-2008, 6:16 PM 9954 in reply to 9921

Hey Ron Ballon, ook weer van de partij dit weekend samen met je maatje ? ga je ons dit jaar ook weer verrassen met ene mooie creatie ?

En ach het weer zal me wel, al zou het mooi zijn als het een beetje droog blijft .. geen zin in natte kleding en nee geen paraplu dan ziet de helft niks meer op de tribune Stick out tongue

some things are perfect, others need to be engineered
  •  10-01-2008, 1:24 PM 9968 in reply to 9954

Regen heeft zo zijn voor en nadelen..

Voordeel: Het kan het racen een stuk spectaculairder maken

Nadeel: Je word nat :P

Dus wat word inderdaad regenpak/paraplu meenemen! ;)

•  10-06-2008, 6:59 AM 10208 in reply to 9968

Spectaculair was het wel he?

Wat een races zo met die regen. Het was een super weekend en ik heb ontzettend genoten. Jammer dat het zo koud was, maar daar ben je met een paar dagen verkoudheid wel overheen.

Wel een goede zaak dat zowel Jan Lammers als Jeroen Bleekemolen hun waardering voor jullie fans uitspreken. Ik was een watje op de hoofdtribune, maar daar was ik zelf eigenlijk stiekum wel blij mee.

Volgend jaar weer?

•  10-06-2008, 7:11 AM 10213 in reply to 10208

Zeker spectaculair - gaver dan ooit!

Ik zat heerlijk in de duinen, onder een zeil. Kurkdroog en uit de wind. Prachtig zicht op de baan. Heerlijk gewoon.

Vorig jaar kon je de hele race nog terugkijken op de website van CPZ en RTLGP. Nu weer? Ik zou graag de hele race nog eens bekijken!

Volgend jaar zeker weer. Maar dan droog.

http://a1.gpgrid.com
  •  10-06-2008, 12:09 PM 10231 in reply to 10213

Hoewel sopnat en doorgewaaid (kon het water bijna uit m'n schoenen gieten) weer een supergave dag gehad!!

Het meest vervelende vond ik was dat we de auto niet mee konden nemen naar het circuit omdat er teveel wind was (zou helemaal uit elkaar gewaaid zijn).

Zodra ik de handigheid heb om foto's te uploaden zet ik er een paar op het forum zodat jullie toch weten hoe hij geworden is

View as RSS news feed in XML

© Copyright A1GP 2006. All rights reserved