Wie gaan er hier dit jaar ook weer naar Zandvoort ?
Ben benieuwd of het weer een oranje gekte wordt dit jaar...
(Dit keer maar kaarten gekocht voor de Grandstand TH)
Ghehe nee ik denk dat die bedoeld wie van ons er allemaal heen gaan. Waarschijnlijk allemaal he!
Ik zit in ieder geval bij het aanremmen van de Audi-S bocht aan de buitenkant. Vlak naast m'n maatje Orangehat.Ongetwijfeld niet zo moeilijk te herkennen...
Lol..
Ik bedoelde inderdaad wie er allemaal langs het circuit zullen zitten/staan :)
Alhoewel ik ook wel benieuwd ben welke teams er niet bij zijn...heb daar nog niets over gelezen.
oja joh??? HAHA!
Ciao
Ik ga zoiezo heen.. Ik heb duinkaarten, en ik zit denk bijna aan het einde van het rechte stuk..
Of is de audi S bocht echt zoveel beter?
Ik weet zoiezo dat team Groot brittanie niet zal meedoen aan de eerste race..Groetjes Charrel
Als je oranje kleren aan hebt, en vuurwerk of vlaggen meeneemt is de Audi-S echt een stuk gezelliger! Als je zelfs foto's gaat proberen te nemen van de opwarmrondes en alles wat er niet toe doet... Dan raad ik je het rechte stuk aan! Haha Natuurlijk moet er daar ook sfeer zijn, absoluut! Maar de Audi-S duin is toch wel met recht de tifo duin van het circuit!
maar bij de audi-s zit je wel knaldicht op de baan.......
Kijk maar ff op m'n site bij de videoclips van races van dit jaar en van de A1gp vorig jaar, dan weet je genoeg! (vooral pinksterraces 2008 is een goeie!)
http://www.orangehat.nl ..... en dan naar videoclips natuurlijk!
Dit jaar ook van de partij.
Van een leverancier VIP kaarten gekregen. Dat wordt dus geniaal.
Owhjah nog oproep aan iedereen: Als je een Nederlandse vlag, of een vlag van welk land dan ook thuis hebt... MEENEMEN! Hoemeer vlaggen langs de baan, des te gaver het allemaal wordt! Groetjes haha