Home Blogs Forums
Welcome to A1GP Fanzone Sign in | Join | Help

vuurwerk tijdens warming up

Last post 10-08-2008, 10:39 AM by Nelsinho. 8 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  10-01-2008, 3:38 PM 9969

vuurwerk tijdens warming up

hallo l

wat nemen jullie allemaal aan vuurwerk mee?

heb zelf wat rookpotjes, romeinse kaarsen en nog wat rommel

kunnen wel afspreken om alles tegelijk af te steken of zoiets of iets anders leuks:p

ik was eerst van plan om op het rechte stuk te zitten maar kom toch wel naar de audi s Stick out tongue

groete

Filed under:
  •  10-01-2008, 3:45 PM 9970 in reply to 9969

Re: vuurwerk tijdens warming up

Ik zou zeggen kom inderdaad naar de Audi-S bocht geniet van de HASL, en bijbehorden vriendenclubpjes... exacte hoeveelheden vuurwerk dat is nog niet eens bekend, maar het is in ieder geval meer dan er vorig jaar rondom het hele circuit de lucht in is gegaan.

Wat voor soort rookpotjes heb je eigenlijk, omdat je ook al over romeinse kaarsen begint? het moet wel veilig blijven he..

Groetjes en tot zondag!

•  10-01-2008, 4:51 PM 9975 in reply to 9970

6 rookpotten vn 50 sec, maar denk dat ik die romeinse kaarsen wel thuis houd jah is toch wel gevaarlijk.

en ik zal nog eens kijken of ik aan bengaals vuur kan komen.

Houdoe en bedanktStick out tongue

•  10-01-2008, 5:27 PM 9976 in reply to 9975

Owh echt :O Wat voor kleur rookpotten? Oranje neem ik aan?
    kom zondag lekker in de Audí-S zitten zou ik zeggen ;)

•  10-01-2008, 10:43 PM 9998 in reply to 9969

Ja HULDE Dutch A1gp!!! Kom gewoon naar de audi-s duin zodat we eebn nog grotere gifwolk kunnen maken :) De score als jij ook zou komen is tochwel een 20 oranjerookapparaten, en dan aan de overkant de oranjeman ook nog op de TH tribune!!!!

HAHA, buiten de fakkels en de anders tifo spullen (zoals een kleine kilometer aan oranjevlaggetjes lijn ;)

Ciao

Zie je met de A1 wel op de Audi-s joh!

Haarlem Audi-S Lads - 'Dutch Racing Tifosi'
    Check www.hasl.tk for more!
  •  10-03-2008, 5:27 PM 10087 in reply to 9998

ja tuurlijk zijn het oranje rookpotte zal ook nog een grote nl vlag meenemen. Zal wel vet zijn als de audi s duin met de warming up goed in zicht is op tv en dat er een grote oranje rookwolk komt. enne is er ook al wat bekend wat onze oranje man van plan is hopelijk heeft die weer zon duizendklapper bij ik zat vorig jaar ook bij hem op de tribune paar plekken achter hemStick out tongue

maar ikke ga nu men spulle inpakken

laterzzz

•  10-04-2008, 4:04 AM 10103 in reply to 10087

de oranje man gaat weer lekker kneus doen op TH, dus dat komt helemaal goed!!!

'k ga zo weg!

De kwali duurt trouwens een HEEL uur ipv segmenten........

Ciao

Haarlem Audi-S Lads - 'Dutch Racing Tifosi'
    Check www.hasl.tk for more!
  •  10-06-2008, 6:51 AM 10205 in reply to 10103

Hey heren,

Het was goed te zien hoor vanaf de hoofdtribune.

Helemaal top dat jullie er waren zo vol in het barre weer. Ik was wel blij op de hoofdtribune te zitten. Ik ben een paar keer rond gelopen, maar buiten de tribune was het wel heel nat en koud. Kon amper met de camera buiten de tas komen of hij liep alweer vol met water.

Volgend jaar weer? Is dat al bekend?

•  10-08-2008, 10:39 AM 10317 in reply to 10205

Ik zeg volgend jaar nog veel meer vuurwerk, maar dat zien we tegen die tijd wel weer! Het was wel erg gaaf he! Alleen zonde van al die wind, regen alleen is opzich nog niet zo'n hele grote ramp.
View as RSS news feed in XML

© Copyright A1GP 2006. All rights reserved